subota, 28. svibnja 2016.

Kosu treba hraniti vitaminima i mineralima


Stari ljudi davno su rekli da prava ljepota dolazi iznutra. Ako vodite računa o uravnoteženoj ishrani bogatoj vitamina, mineralima i bjelančevinama osim što ćete biti zdravi, imat ćete lijepu kosu, njegovane nokte i blistav ten. Svi smo se mi nebrojeno puta razočarali zbog kose, koja beživotno visi. Kada brojni tretmani i pakunzi ne daju efekat, rješenje treba potražiti u ishrani, koja očito našoj kosi ne pruža sve što joj treba, a to su vitamini i minerali.

Neki vitamnini i minerali koji su vazni za nasu kosu su:

  1. Željezo
  2. cink
  3. vitamin A
  4. vitamin B
  5. vitamin C
  6. vitamin E

Neke loše tvari za kosu su:
  1. Riba bogata živom
  2. Šećer
  3. Visokoglikemijska hrana
  4. Previše vitamina 
  5. Premalo cinka i željeza


3 komentara:

  1. korisni savjeti, svida mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidio sam ovdje prije nekoliko tjedana komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je donio željenu radost. Slijedila sam upute koje je dao kako bih vratila svog ljubavnika koji je ostavio mene i djecu već 3 godine, ali hvala dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. Molimo kontaktirajte ga za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ). I svjedočite sami.

    OdgovoriIzbriši